Sista utekvällen

Flygbiljetten är nu bokad. Jag lyckades till min stora fasa boka två biljetter (1480kr st) och fick sitta i 55 minuters telefonkö till SAS innan jag lyckades åtgärda felet. Ett par väldigt jobbiga 55 minuter, jag är inte personen som slänger bort 1500 kr sådär utan att bry mig. Men det gick att ordna och nu har jag EN enkelbiljett till Madrid den 8:e. Precis som det ska vara. Det svåra nu blir att packa för tio månaders resa i en enda väska som får väga högst 20kg. Men det är ett senare problem. Jag har ju trots allt 12 dagar på mig ;) :D 

 Nu ska jag till Maja och spela tecknet med henne och hennes syskon och sen ska vi till bj med Therese, Anneli och Louise på en sista utekväll i Uppsala innan det bär iväg. Det ska bli kul! :D Hejdå så länge


Kommentarer
Postat av: Maja

KLANTARSEL ;D

2009-08-31 @ 22:43:23
URL: http://ciaomaja.blogg.se/
Postat av: elsa

jag veeeet ;o

2009-09-01 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0