känn pressen va

nu har jag ängligen ätit och är ruskigt belåten !! Och det var físicia címica på teven = min favoritserie so awesome! Nu ska jag packa färdigt min väska inför Sverigeresan och sen ska jag hjälpa Rocio att packa sin väska eftersom hon åker till London imorgon tillsammans med resten av familjen. Vilket förresten betyder att jag är ensam hemma hela dagen och natten imorgon (lite smårädd ja) och sen har ansvaret att låsa huset, stänga fönster, dörrar och allt inför jullovet! känn pressen elsa

Och ikväll ska jag laga köttfärslimpa till hela familjen för första gången i mitt liv!! känn ännu mer press elsa



Don't you screw it up now girl


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror det gick toppen bra för dig! Jag tror på dig!

2009-12-18 @ 03:55:13
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Postat av: Karin

Det där kommer du att klara galant Elsa! Ett litet tips OM du vara RIKTIGT SÄKER.... Säg högst vad du gör, NU har jag stängt av trykjärnet, NU har jag låst ytterdörren osv.... Det hjälper i alla fall mig :-)



För övrigt hade vi -23 igår och -27 i morse.... ca 3 dm snö, rimfrost i träden och en sol som knappt orkar över horionten. VACKERT men lite onödigt kallt. Mindre än en vecka tills vi ses :-)



Ha en trevlig hemresa!

2009-12-18 @ 17:48:53
Postat av: Karin igen

ser att ett litet "s" spelat ett spratt och hoppat från strykjärnet till högt ..... trykjärnet...högst

:-D

2009-12-18 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0