SNÖ

DET SNÖADE IDAG IIH :D pyttelite och ca 30min, men ändå!! Nu är det 8grader och solsken och jag behöver inte hämta Rocio idag för att Belén tycker att det är för kallt för att hon ska gå hela vägen från skolan till busshållplatsen (ca 10min om ens det) . Jag var nyss iväg för att posta ett vykort och jag svettades i min jacka och det kändes lite som svensk vår så jag tycker det är lite överdrivet att Rocio inte ens får vara ute nu.. Inte för att jag klagar haha, jag får en timme extra för mig själv :D

Den timmen ägnar jag åt att blogga och att titta på nyheterna, det är 10cm snö i Toledo  nu (där jag var i lördags!!) och ännu mer i Cuenca, en stad i närheten av MAdrid och för att inte tala om norra Spanien och snö snö snö är det enda det pratas om på teven.

På lördag kväll kommer jag till Uppsala och jag hoppas att det finns snö då för jag vill åka pulka :D



Någon som vill åka pulka med mig på lördag?


Kommentarer
Postat av: Lotta

JAG VILL!!!!!! :D

2009-12-14 @ 21:36:00
Postat av: elsa

yes! visste att jag kunde lita på dig lotta!! :D

2009-12-14 @ 23:39:30
URL: http://holabonita.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ :D:D:D:D

2009-12-15 @ 01:03:27
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Karin

I Östersund är det MASSOR av snö och på TV kan vi se om snökaoset i bl.a. Uppsala. Skolbarnen fick stanna hemma i Madrid idag sa de också, men, det verkar ju inte tyda på svår kyla och stora snömängder...



I morgon blir det kallare, ned till -35 i de allra norligast delarna sägs det och i Jämtland spår de -20 på torsdag . OM du vill imponera lite Elsa!

2009-12-15 @ 20:38:34
Postat av: elsa

nice girls !! :D



huh? inte mitt barn inte, det måste vara utanför Madrid, där är det riktigt kallt. Fast inte som i Sverige då haha, -35grader Kan man ens vara ute då :OO?

2009-12-15 @ 23:29:51
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0