Sorry gustaf

Jag skulle just väga väskan och den vägde 2 kg för mycket så jag tog ur mina skor och två julklappar och en tröja men den vägde fortfarande för mycket så då tänkte jag att jag äter lite av chokladen som gustaf skulle få i julklapp så blir den nog lättare! och det FUNKAR! damn! Sorry darling but that choklate stays with me !

Var tvungen att ta en bild också bara för att bevisa att jag faktiskt är så hemsk som jag påstår mig vara! 



Nu när min väska väger lagom återstår bara att bestämma mig för om jag ska stanna hemma ikväll och sova eller om jag ska följa med Christina på botellon (fest utomhus) (hennes plan till london blev inställt för snön).

Botellon med Christina +
får prata spanska
får ha en till utekväll i madrid
får göra något roligare än att sova

-
kommer vara trött imorgon
kanske försover mig
kallt

Stanna hemma +
får sova
får flyga hem utvilad
varmt och mysigt

-
tråkigare
får inte prata spanska


Äsch jag kan sova imorn på planet (förutsatt att jag lyckas ta  mig upp hehe och att planet inte är inställt)
Förövrigt fick jag just veta att taxichaufförerna strejkar vilket innebär att jag måste ta tunnelbanan till flygplatsen imorn
DVS. GÅ med min 20kgs väska och min 8kgs handbagage till tunnelbanan, bära dom nerför alla trappor och sen uppför alla trappor, måste byta tunnelbana och sne måste jag hitta till terminal 2 och min chekin alldeles själv.
Måste alltså lämna huset ca en timme tidigare imorgon bitti, om inte mer!
Damn!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahah elsa då :D va fint du löste väsköverviktskrisen hehe. Det kommer gå toppen att ta sig hem, du bygger lite fler muskler av att släpa runt alla väskor det är alltid något positivt. SES SNART!!!!

2009-12-18 @ 22:26:43
Postat av: elsa

i know , mitt sockersug styr mig nuförtiden heheeee.. Jag och anneli ska åka pulka imorgon förresten, kullarna vid valsätra, om du vill ringer jag dig när jag vet vilken tid så kan du joina oss :D mitt plan landar 20 så runt 22 skulle jag tro. du kan sova hos mig på kvällen om du inte orkar ta dig hem afteeer!! PHOZIII

2009-12-18 @ 22:40:30
URL: http://holabonita.blogg.se/
Postat av: Maja

haaaaaahaaaaa snygg bild

2009-12-19 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0