BATWOMAN AND THE DEAD FLAMENCODANCER

Hola guapitos!
Min halloweennatt var buenisimo! Förutom att jag drog på mig en jobbig förkylning och att mina fötter är alldeles förstörda för att jag hade tiocentimeters klack och efter att jag tog av dom en timmes barfotapromenad på kall asfalt. Men det var det värt! Eller?

Kvällens höjdpunkt var min och Beths förfest med vitt vin, spotifymusik på hög volym och hela huset för oss själva! Och när vi fick pumpahatten gratis på Irish puben, jag älskar den haha!! Kvällens mindre bra stund var hemresan och väntan på Beths buss klockan fem på morgonen i bara klänning och 16grader. Men överlag var kvällen bra, vi hade iallafall jävligt kul :D





























UN BESO


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha härliga outfits :D åhh jag ville också klä ut mig på halloween!

2009-11-02 @ 08:34:58
Postat av: maja

ah pumpahatten! san vill jag ha!

:D

2009-11-02 @ 18:00:19
URL: http://ciaomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0