¿QUÉ PASA?

Fick jag höra hela dagen idag från Oskar min lärare (var inte riktigt på topp idag får jag väl erkänna).. ¿Qúe pasa Eelsa? ¿Eelsa qué pasa? ¿Qué tal Elsa? ¿Tienes sueño Eelsa? Qué hiciste ayer Eelsa? ¿No has dormido bien Eelsa? ..............

vad händer Elsa? Hur mår du Elsa? Är du trött Elsa? Vad gjorde du igår egentligen Elsa? Har du sovit dåligt Elsa? osv..

Igår var jag på O'Neils irish pub och drack öl (dvs. två sjukt ovärda klunkar av min 50krs ovanligt äckliga öl) och kollade på fotbollsmatch, (VÅRT LAG VANN!!) med Beth, Lorenzo och Adrian. Efter matchen åkte vi hem till Adrian och åt hans hembakade Venezueliska bröd (they were amazzing!) och pratade spanska med ett gäng tyskar (och engelska, och dom pratade tyska och Beth och Adrian pratade lite franska och jag pratade lite svenska för mig själv bara för att vara som alla andra.. ;O ) Och jag kan inte låta bli att bli lite fascinerad av Adrian (bilden) som är 20 år och pratar tyska, spanska, franska och engelska flytande, screw him! och kan dansa tango och salsa och laga mat, what a guy huh? och nu när jag ändå håller på skryter å Adrians vägar kan jag ju passa på att säga att han håller på med improvisationsteater och ska åka jorden runt nästa år (när han har vunnit 200 miljoner på lotto vill säga) .. man, I wanna BE him!  

runt klockan elva var det dags för mig och Beth att dra oss hemåt och jag blev lite sur över att jag har speciella tider jag måste vara hemma på vardagar (har jag någonsin haft det förut?). Fast sen försov jag mig imorse och missade frukosten och fick sitta på metron hungrig och trött, med pyjamaströjan på och ni vet sådär härligt sömnsvullna ögon.. så jag kanske trots allt behöver tider att vara hemma för själv verkar jag ju inte veta vilken tid som är rimlig att lägga sig på längre...


Adrian i retiro förra söndagen

Nu måste jag plugga! Och för en gångs skull ska jag faktiskt plugga också (A)

CHAO BELLAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0