love love love love love




Hej alla,
Igår såg jag på filmen taken och fick för mig att alla män i madrid jobbar med trafficking och att dom skulle komma och hämta mig från min balkong. Men sen tittade jag på the notebook och blev lugn och återfick min kärlek till världen (som försvann helt av taken), så jag mår bra nu  ! Idag vaknade jag och mådde illa så jag somnade om och sov till ett, och jag var osäker på om jag skulle ta hand om Rocio hela dagen eftersom det är ledig dag så jag förklarade för säkerhets skull för mamman varför jag stannat på mitt rum så länge på morgonen (eller jag sa att jag hade haft ont i magen). Och resten av dagen påminde hon mig så fort hon fick tillfälle om att jag ska berätta om jag mår dåligt, om jag vill ha något, om jag vill att hon ska laga annan mat till mig som är bättre för magen någon gång och runt kl18 råkade jag säga att jag var lite trött när jag och Rocio skulle pyssla och då insisterade hon på att jag skulle vila en timme (vilket jag verkligen inte hade något emot för jag var verkligen hur trött som helst. )

Det jag vill komma till är att min familj är snäll och underbar och att det känns skönt att veta att jag kan vila om jag mår dåligt, äta när jag vill, sova hur länge jag vill (Chris sov till 22.00 igår så jämfört med henne går jag upp tidigt när jag än går upp haha :D) och att dom verkligen ser mig som en i familjen som dom sa förut och inte som någon som är där för att jobba no matter what.

Still love this family

Still inlove with Madrid

y todavía os quiero

MUCHISIMO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0