LA FILLE AUX CHEVAUX DE LIN

Jag hade en gratis, rolig och underbar natt inatt! bortsett från min stalker som följde efter mig hela kvällen och upprepade gång på gång att jag var en prinsessa och att hans hjärta slog bara för mig blabla (men jag fick allafall en gratis drink, "princesses should never pay for anything, you are a princess and I'm your prince") idag luktar jag gammal rök och alkohol. mina fötter är torra och gör ont. jag saknar mitt badkar. jag lyssnar på Claude Debussy och Yann Tiersen och saknar mitt piano. jag dricker körsbärste och saknar lite sveriges mysiga novemberstunder med tända ljus och mörker, här är det fortfarande varmt och ljus hela tiden vilket ger mig skuldkänslor för att jag är inomhus. jag älskar livet. jag läste just världens bästa blogg och gud vad jag älskar att läsa den, den inspirerar mig och jag älskar inspiration. idag ska jag ladda upp bilder på facebook, gå på promenad med helena och titta på "taken" sen ska jag sova. Imorgon är jag ledig från skolan



preparty en la casa de elsa


glad tjej?


tysk aupair som jag inte minns namnet på, Mauro,
Francesca, jag, Helena på baren innan joy (discot)



två italienare och en fransman som vi blev kompisar
med på discotecet



we're crazy like a fool


whata about daddy cool?


luckiest guy in the world?


francesca and me


helena and me



oh and did I mention that we met the JONAS BROTHERS?!?

crazzzzy night i tell ya

ps på facebook finns bilder från när jag vandrade i bergen och från "el parque de retiro" om ni vill se. some really nice pics!

HASTA MAÑANA


Kommentarer
Postat av: magdalena

Jag vägrar tro på att du längtar till mörkret, solen går knappt upp här längre! Men te är ju gott :D Vad heter bloggen ?

2009-11-09 @ 22:35:22
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0