MAGSJUKA OCH FÖDELSEDAGSKALAS

HEEEEEEEEEEEJ
Min helg blev inte som planerat men helt okej ändå: Såhär såg mina storslagna planer ut från början:

gå ut med Stefania fredag, shoppa på stan med Beth lördag, vara lekledare på Rocios födelsedagskalas och sen gå ut lördagkväll med Helena. Dansa, leka ha kul hela helgen med nya kläder!! awesome huh?

Såhär blev det:

Jag kommer hem från skolan fredag, struntar i lunch för att jag har lite ont i magen, hämtar Rocio, går upp på mitt rum för att peppa inför kvällen, blir hungrig, äter lite middag, lägger mig i sängen och somnar. Sover HELA natten för att sen vakna tidigt lördagmorgon MAGSJUK! WOHOOOOOOOOOOOOO
Jag ligger i sängen hela dagen, äter en banan, sover när min mage har en paus i att göra ont. När det närmar sig kalaset mår jag helt okej bra igen så jag är lekledare som planerat. Sen somnar jag och sover hela natten, vaknar klockan tolv urtrött och urseg med världens finaste väder. Jag solade lite på min terass, la pussel med Rocio och på e.m/kvällen var jag i Retiro med Beth, Helena, Lorenzo och Andrea.

Jag har bilder från både kalaset och Retiro men jag orkar verkligen inte lägga upp dom nu. (har sovit 30h de senaste två dagarna, varför är jag så trött?! )




CHAO CHICOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0