Rånad

FUUUUUUUCK JAG BLEV RÅNAD (jag trodde verkligen att jag var en sån som var för bra för att bli rånad men tydligen inte)
MIN IPOD: MIN ÄLSKLING, MIN BÄSTA VÄN, ALL MIN MUSIK!!!
jag sänder allt mitt hat till den tjuven! HAT!

annars är allt bra (förutom att jag är totalpank, inte får betalt för att flickan aldrig är hemma och att jag kanske inte får stanna hos den här familjen för att dom inte behöver mig och då har jag ingenstans att ta vägen men den dagen det problemet right?)

bilder från gårdagen

bild på nästan alla, först drack vi sangria på en bar, sen stod vi utomhus och funderade var vi skulle gå och jag fick min ipod stulen och lärde känna två grekiska tjejer och sen gick vi till Plaza (?) 12E för inträde och 3gratis drinkar, nice price? sen sov vi inget och jag gick till skolan trött och discorökluktande och lärde mig om imperativ och skrev ett prov.


Valerie i bakgrunden och sen jag, dom två grekiska tjejerna och en italienska.


la discoteca


Evi (grekiskan), en kille från Tyskland som jag träffade där och okänd mörk man i hörnet haha


Italienskor jag och Emanuele (universums största tjejtjusare! hha)


jag sänder er mina innerligaste lyckönskningar och hoppas att ni aldrig behöver bli ficktjuvade.

Chao lindas


Kommentarer
Postat av: Lotta

JÄVLA RÅNARE!!!! DIN IPOD!!! VA FAN!! vi pratade ju liksom om det dagarna innan du skulle åka att vi inte var sådana som blev rånade för vi har så bra koll på våra grejjer, men fan oturen var verkligen framme! Jag beklagar verkligen din förlust, RIP Ipod!! Hoppas turen vänder ännu en gång!!! MASSA KÄRLEK FRÅN KALLA FROSTIGA HÖSTIGA SVERIGE <33333

2009-10-02 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0