Soy Joséantonio; sexy, guapo y soltero, quieres encontrarme? blink blink

Idag i skolan läste vi upp kontaktannonserna som vi hade i uppgift att skriva till idag för att sen jämföra vilka som skulle passa bäst ihop. Jag var sexiga, muskulösa, 53åriga JoséAntonio med två barn, eget företag och mycket pengar. Joséantonio tycker om att äta ute, gå på bio, konserter, är snygg och social och nämnde jag att pengar aldrig är något problem? Det här är Joséantonio en typisk söndag:

Interested?




Sen skrev vi prov och jag fick 22/28, helt okej? Och Beth hade bakat världens godaste äppelpaj som hon hade med sig och bjöd alla på under provet. Vilken kvinna alltså!

Efter skolan gick jag, Beth, Matthew, Ausa och Oskar och tog en öl (och som ni vet dricker jag inte öl, men hör och häpna: jag lyckades dricka en HEL ölcider, I'm so getting there!) När Oskar behövde gå tillbaka till skolan för att ha fler lektioner lämnade vi baren och jag, Beth och Ausa gick på stan en stund och sen åkte jag hem för att äta. Rocio är hos en kompis så nu tänkte jag plugga lite på subjuntivos och sen gå och köpa godis till ikväll (så fort Rocio har somnat ska jag ha godismys framför teven och en spansk Colin Firth!!)

Imorgon är det halloweeen och jag, Beth och Franscesca ska på ppparty i studentdelen av Madrid (bilden nedan). Jag ska vara utklädd till "the darkness", dvs. svart. Jag kommer så kamma hem första pris! Och, jag förstår att ni vill, men ni behöver verkligen inte berömma mig för min kreativitet, jag är så medveten om det!!

Iallafall imorn ska jag och Beth köpa halloweengrejer (jag har hundra kronor att spendera, I'M GONNA GO WILD BABY!!! Sen ska vi ha vår intercambio med Oskar (vi träffar honom varje lördag, Beth för att öva på att prata spanska, han för att öva på att prata engelska och jag för att öva på båda och för att lära dom ett ord svenska) Sen ska vi hem till mig och förfesta och göra oss iordning och sen är det PARTY HELA NATTEN! 


   Vad gör ni på halloween?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHHAHAHAH ÅH, the black shadow<3<3<3

2009-10-31 @ 01:13:12
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: elsa

THAT'S ME ALLRIGHT!! ;O

2009-10-31 @ 01:34:42
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0