el mercado la primera vez

Hola mis estimados suecos

Idag var jag på marknad med Helena, Beth och Maria. Den var STOR och PROPPFULL och SOLIGT ASVARM, vi hittade alla möjliga roliga stånd och människor sen blev vi megahungriga och solstingda och gick och åt macka på en bar. Sen köpte jag och Elena världens godaste glass och hittade en supergullig cykel som jag skulle stjäla och använda här om jag inte var så emot stölder :O Sen gick vi till plaza Mayor och hängde som alla coola och kände oss nöjda med dagen.
Maria köpte en tröja och en skål, Helena en assnygg jeansjacka för 5euro, Beth solfjäder och skålar och jag en Bahsminasjal för 2 euro, värt?? you like?

Och jag hade TYKO med mig ut för första gången, så hela dagen är dokumenterad i bilder:

PUSS

























Kommentarer
Postat av: karin norén

Hej Elsa!

Hur har du det där nere i värmen? Får du behålla jobbet? Om inte kan du väl få bo kvar och avsluta din spanskakurs! Det kan han väl bjuda på som kompensation för att du blivit lite "lurad" att ta jobbet... Kanske hittar du någon annan som behöver en au-pair!



Även om du kommer hem så har du väl haft kul och lärt dig en massa:-)



Kram Karin

/Karin

2009-10-10 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0