fredagkväll finally


ÄNTLIGEN FREDAG WOHO!
Jag håller på göra mig iordning för en utekväll med Helena och ett spanskt band, men jag är trött och hungrig och har använt ALLA mina kläder här så många gånger att det inte finns något jag vill ha på mig. Bra utgångsläge? Igår var jag på Leonardos kompis inflyttnings/förlovningsfest, hur trevligt som helst med jättegod tapasmat, dock lite väl mycket alkohol för att vara en vardag (mitt huvud var lite efter idag på provet, men det gick bra ändå haha! ) Och alla rökte inomhus så jag luktade som en skorsten när vi kom hem, not so nice. Men det var kul och jag pratade massa spanska och fick se Leonardo dansa salsa. :D

NU måste jag fånga metron så jag kommer i tid till Helena!
A lot of kisses to you my friends

<33


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kisses back to elsa from sweeeeden!

2009-10-18 @ 00:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0