Jag älskar min nya kofta







Nu ska jag äta mat med spanska familjen sen tar jag bussen till Hastings school för att hämta Rocio som förhoppningsvis kammade hem första pris med "scaryboxen" som vi har pysslat ihop senaste veckan. jag ska försöka ta kort på den så ni får se, den är sjuukt otäck, fylld med spöken ormar och maskar!!! När vi kommer hem från skolan ska vi äta mellanmål och sen göra hennes läxor och sen är vi fria att göra VAD VI VILL!

ps. Inatt vaknade jag av sendrag i vaden för tredje gången den här veckan, what's up with that?

XXXXXXX
take care


Kommentarer
Postat av: stefan

Du tränar för lite! Därav sendrag...

2009-10-29 @ 20:58:38
Postat av: Stefan

...snygg tröja. Hälsar från farmor.



2009-10-29 @ 21:00:02
Postat av: elsa

är det så? får man sendrag när man tränar för lite? tack farmor! :D

2009-10-29 @ 22:34:20
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0