love my life

HEJ ALLA UNDERBARA STÖTTANDE VÄNNER

jag borde verkligen sova nu för klockan är två och jag har prov imorn, men jag kom just hem och jag måste bara berätta att jag verkligen totalklickade med familjen jag träffade idag, mamman och pappan: jättegulliga och roliga, en dotter 20år som verkar vara en jättehärlig tjej och en dotter på 8 år som jag ska ta hand om, de hade världens lyxhus, min del av huset är ett rum med enorm dubbelsäng, tv, egen terass och eget badrum och huset har privat pool, världens största terass och är fyra våningar. Love it. Men inte nog med det, JAG FLYTTAR IN PÅ MÅNDAG! :D How wonderful isn't that?!



SEE YOU MISS YOU LOVE YOU TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

GRATTIS :D :D :D :D :D

2009-10-16 @ 02:12:31
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Lotta

WOHO! turen har vänt änligen!!! :D Är superglad för din skull sötan, Grattis!!! :D

2009-10-16 @ 09:33:47
Postat av: Madde

Åh va skönt! värsta lyxlivet du får nu då :-)

2009-10-16 @ 12:08:42
Postat av: transeli

ÅÅÅH, vad glad jag blir för din skull, YEEY!!! Det låter helt superawesome, YOU GO GIRL! ;) <3<3

2009-10-16 @ 15:57:04
Postat av: magdalena

gud så bra! ta vara på lyxen, i sverige finns den inte :O pussssss

2009-10-17 @ 18:48:15
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: karin

Hej!

Fantastiskt! Så kul att höra att det går så bra för dig - vilket lyx. Förr önskade du dig att du hade haft en altan som grannarna och nu har du "egen" pool!!!!!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0