my first addiction


Jag har blivit beroende av napolitana chocolates!
Det är som en croissant eller wienerbröd fylld med chocklad fast godare. Dom säljs för en euro lite här och var i Madrid, men de är som bäst runt plaza del sol och det är just där jag har min skola!!! Så fort det blir rast går vi ut för att köpa kaffe och där är dom! ÖVERALLT! och dom är såååååå goda och sååååååååååååååå onyttiga men jag kan verkligen inte låta bli dom! Dom är som en drog för mig, måste ha, måste ha, måste ha!

Det är så illa att jag till och med har letat upp receptet på internet så att jag kan baka dom när jag kommer hem i jul (jag kommer hem två veckor över jul och nyår, SEEYOU THEN?) för jag VET att jag inte kommer att klara mig utan dom i två veckor! Snacka om beroende? Men första steget bort är att erkänna, right?




jag antar att ni kan gissa vilken som är den chokladfyllda napolitanan? mmmmm det vattnas i munnen bara jag kolla på bilden! dreggel dreggel...


Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

haha verkar ju sjukt god :D

2009-10-22 @ 22:20:28
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: JENSSOFIE

jag tänkte skriva något jätteäkligt nu...

men jag förstår vilken det är :D..

NAMINAM.. I MISS YOUUU VERRYYYY

2009-10-23 @ 01:08:20
Postat av: mamma

Åh! Jag fick samma kärlek till dessa bröd när jag var i din ålder och hälsade på kompisar som var au pair i Paris. Där heter de pain au chocolat. Ingen i vår familj har förstått att jag kan tycka att de är goda, men nu har jag en bundsförvant alltså!

/mamma

2009-10-24 @ 11:54:40
Postat av: Hannes

Vid jul får vi se en fet kvinna trampa in i huset.

2009-10-25 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0