OOPS

Jag råkade överskrida min shoppinggräns med 70euro heheee..

(Inte för att det inte var värt det, jag njöt varje sekund)

Nu är klockan fem och jag sitter med min dator och en kopp te på min alldeles egna terass i leggings och tshirt utan att frysa (31 okt!!) och inne på min säng ligger tre shopping kassar med mina nya skor, min nya kjol, min nya tshirt och en flaska vin. I LOVE MY LIFE  
   




Haha ps. Igår på lektionen började min lärare asgarva när jag berättade (Joséantonio) att jag var ägare av ett företag och var rik och vi fattade inte varför. (jag råkade säga fel först: compresa, empresa) och beth hade kollat upp ordet jag sa först och det visade sig att jag sa att jag var ägare över ett trosskyddsföretag:
HE HEEE
Jag är Joséantonio, jag är sexig, 53 år och äger en bindfabrik
jag kan ge dig en livskonsumtion av bindor, wanna meet?

BESOOOOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0