WE MISS YOU, WE'RE PREGNANT

Nu är klockan 00.40 och mitt barnvaktspass över. Kvällen började med 50minuters vilsegående och omkringirrande i min desperata jakt på godis. Efter en halvtimme och inget godis hittade jag en metrostation och det visade sig att jag hade gått 4stationer bort (hur lyckas jag?!) så jag tog metron tillbaka och köpte godis i affären utanför mitt hus, affären som hela planen från början var att undvika. So typical haha! men jag FICK iallafall mitt godis tillslut!

Sen kom jag hem och var hungrig och skulle laga mat till mig och Rocio och Rocio var så hungrig att hon skulle kunna äta en ko, häst OCH en elefant så vi lagade en rejäl mängd pasta med ratatouille och tonfisksallad och sen jäklar vad vi åt alltså! Vi åt tills vi var proppfulla och klotrunda och sen hade vi fotosession






 

 

 



BUENAS NOCHES EVERYBODY


Kommentarer
Postat av: Lott1

heey älskapälska, im so happy for you!!! :D

och rocio verkar jättemysig!<3

har du nån kontakt med leonardo o tyskan?

puuuuuuuusssss elski och om jag läst rätt så ses vi i jul?!!?!? YES :D

2009-11-01 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0