1 dag kvar!

Jag och Magda vann stort över Gustaf och Rasmus på rappakalja igår (Magda vann över mig också), det var riktigt kul men det kändes lite konstigt när vi skulle gå och det slog mig att jag antagligen inte kommer att spela sällskapsspel igen på 10 månader. Jag som älskar spel! (jag kan ju förstås alltid spela betapet, men det är inte samma sak)

Just nu sitter jag hemma hos Gustaf, lyssnar på Laakso och peppar inför resan! Snart kommer han hem från jobbet och ska laga frukost till mig (jag fick lova att inte äta förrän han kom tillbaka). Sen ska jag hem och packa, träffa Anneli och Jennifer, umgås med Gustaf och familjen, sova och sen ÅKER JAG! :o Pappan i familjen som jag ska vara au pair åt är på IKEA och handlar möbler till mitt rum idag, det ska bli kul att se vad det blir :D Jag var lite orolig först att jag bara skulle ha en säng så det känns bra haha

Hejdå så länge

Emmylou
All we'll ever need is trying




Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till nu snygging!

Du kommer ha sjukt kul!

Big love

2009-09-07 @ 12:48:01
URL: http://ciaomaja.blogg.se/
Postat av: Magdalena

sötnos

2009-09-07 @ 14:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0