3 dagar kvar! Håkan Hellström

Hej alla underbara

Gårdagen var muy bueno! Den började med att jag, Magda, Rasmus, Nicklas och Gustaf tog tåget till Stockholm. Väl framme i Stockholm slank vi in på beyond retro och shoppade och sedan gick vi åt olika håll, Magda och Rasmus skulle fika med Magdas mormor, jag och Gustaf skulle in på skivaffär och Nicklas skulle tatuera sig :o! Jag och gustaf gick på skivaffärer, fikade på coffeehouse, fick gratis kolsyrad apelsinjuiceläsk och lyckades efter mycket möda ta bussen till Gröna Lund. Att åka insane och fritt fall bara kostade 120 kr så vi fick till vår stora fasa inse att vi bara hade råd med lustiga huset (40), men vi stod i den snurrande "lustiga tunneln" tills vi mådde illa så det kändes lite som att vi hade åkt karusell iallafall! :D

Sen spelade vi gratis buzz och bilspel mot Magda och Rasmus, såg en man med otroliga humörsvängningar (eller problem med ilska), och hundratals Håkan fans. Kl 8 började konserten och jag stod med Gustaf och njöt av Håkans fina låtar under den klara, vackra hösthimlen, min sista fredag i Sverige 2009.

Magiskt men tragiskt


Håkan Hellström




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0