5 dagar kvar!

5 dagar kvar! Kvällen med Lotten blev lika underbar som jag hade trott, förutom att filmen började hacka halvvägs igenom, men vi hann få budskapet så ingen skada skedd! :D

Jag sov hos Lotten, gick upp med henne på morgonen och cyklade sedan till Gamlis och Maja för att äta en gemensam frukost.

På kvällen blev jag bjuden till KB på familjemiddag, fin resturang, mysigt sällskap och god mat. Sedan gick jag till Jay Fu's och sa hejdå till världens bästa Maja! Och sen med pojkvännen på bio: Sommaren med Göran, en rolig men inte alltför värd film. En sammanfattningsvis sorglig men fin dag och sedan, tro det eller ej kom jag hem till Gustaf och INTO THE WILD hade precis startat på Canal +. Jag fick äntligen se hela filmen! Ett perfekt slut på denna sorliga men fina dag.

HASTA LUEGO
 
Elina, Elsa, Maja, Lotta, Magda

Elsa Maja <3

familjemiddag

Elsa Maja Hejdå

Into The Wild


Kommentarer
Postat av: LottaDaOne

Hej elsan har nu också börjat läsa din blogg, magnifik är den :D, låter ju som en toppen dag särskillt den där frukosten ;). Ses snarast hun. HUGE love!

2009-09-04 @ 13:58:05
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/
Postat av: maja

haha vad fin jag var.....

2009-09-05 @ 20:11:27
URL: http://ciaomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0