hej från mig

hej kära bloggläsare

Idag hade jag ytterligare en dag ledig och eftersom jag har varit nere på stan hela veckan så tänkte jag ha den här dagen bara hemma.  Jag tänkte också att nu när jag är ensam hemma och sysslolös kan jag passa på att ta foton på mig som jag kan använda på bloggen resten av månaden (spara lite tid sen sådär ni vet haha;) Här kommer ca entiondel av resultatet på dagens fotograferande, ENJOY!
det är förövrigt runt 30grader varmt idag, what is up with the weather liksom? det är nästan lika ostadigt som i Sverige. (och jag gillar inte heller dom blå ramarna runt bilderna, men jag vet inte hur man får bort dom, någon som vet?)


 



  

   
 
  

  



Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me?
I'm not sleepy and there is no place I'm going to.

<3


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Elsa!

Kul att följa dig på dina äventyr, kan se dig framför mig när du i regnet traskade tillbaka till lägenheten - jag skulle också ha varit minst sagt ARG. Deso bättre att solen skiner igen och att du fixat plats på språkkurs. TACK för fint studentkort, det kom idag:-) Kramar från J-land, +13 grader o mulet...

2009-09-18 @ 14:24:17
Postat av: Louise

Fina kort! hur har du det?

2009-09-18 @ 14:32:19
Postat av: Gustaf

Du är en riktig sötis du, fina bilder!!!

2009-09-19 @ 22:44:27
Postat av: Maja

snygging!

har hort att bloggar med mkt bilder pa en sjalv har flest lasare sa keep em coming

2009-09-20 @ 12:21:21
URL: http://ciaomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0