En förbannelse i Sabines rum? :O

Hej alla underbara läsare, verkligen kul att ni följer mitt (än så länge rätt händelselösa haha) spanska liv. Men jag lovar att hotta upp det lite snart!

Jag tänkte bara meddela er att allt är bra med mig! Idag var jag, Sabine och Leonardo i ett av alla "mals" för att äta lunch och köpa täcke till mig. Vi åkte dit någon gång runt klockan tre, åt lunchbuffe och pratade om allt från Sabines stundvis fiskluktande rum till att Leonardos smygrökande faktiskt inte är hemligt, det luktar i hela huset. Grejen med Sabines rum alltså: Sabine hatar fisk, står inte ens ut med lukten och ibland luktar hela hennes rum och bara hennes rum fisk, Leonardo tror att det kommer från garderoben, en gammal rutten fisk eller så, Sabine tror från ventilen och själv tror jag förstås att det är en förbannelse över rummet som gör att den som är därinne känner lukten av det den hatar mest. Vad tror ni? :D

Nu är det dags att sova, fast först lyssna på Bob Dylan. Jag har kommit in i en ny Bob Dylan period, "Dylan feber" som Hannes skulle ha sagt haha. Jag är för tillfället helt såld på Dylan helt enkelt, men musiken är ju så UNDERBAR så hur kan man inte?



                                             When The Sun Goes Down



I bilen på väg hem från Sthlm för två år sen

Who The Fuck Are Arctic Monkeys?


Kommentarer
Postat av: Magdalena

hahahahaahah bilden alltså hhaha

2009-09-20 @ 19:39:30
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: Anonym

trrröötta! Hoppas du har det bra Elsa!

2009-09-22 @ 21:24:15
Postat av: *Rasmus

från rasmus ovan

2009-09-22 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0