El centro


Ändrade planer, Eva fick bråttom till Italien och Gabi ska vara med hennes syster hela veckan, så jag har hela veckan ledig. Idag tog jag metron ner till Gran Vía, en stor shoppinggata där jag jag gick fram och tillbaka, köpte frimärken och en spansk glamourtidning. På Sahara coffee restaurant åt jag för första gången ensam på resturang, en rätt äcklig sallad och cola. Sedan gick jag mot calle Mayor och tittade i affärer, framförallt sko och väsk affärer eftersom det är det jag behöver för tillfället och fikade kaffe latte och äppelpaj på Starbucks.

Sen skulle jag titta på alla skolor som ligger på calle Mayor, jag gick i ca en timme, hittade inte en enda. Jag undrar om det är jag som letar dåligt eller om jag har hört fel. Längs med den gatan köpte jag iallafall ett par sandaler som jag kan ha nu istället för mina converse. Jag gick och gick och gick i ca 7h och nu mår mina fötter totalmega dåligt så ikväll ska jag bara slappa i sängen framför datorn och spanska språkskolehemsidor. 
Good luck to me! Chao





mina nya skor


min inte alls goda starbuckslatte



EL CENTRO DE MADRID











om någon av er kommer på besök till Madrid ska vi ha picknick här, megamyzigt


Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Gud vad fint det är där :)

2009-09-15 @ 20:59:42
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

madrid-husen ser ganska maffiga ut! mysig stad.

jag kommer absolut över på en fika!! :)

2009-09-15 @ 21:10:50
Postat av: Magdalena

mysig stad!

2009-09-16 @ 08:26:01
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0