En vecka kvar!

Jag börjar bli lite smått nervös, samtidigt som jag inte känner någon som helst stress över att göra sakerna som står på min ATT GÖRA INNAN 8 SEP lista. Bl.a:

  • Fixa kalender
  • Ordna med utländskt telefonkort (eller vad man nu har)
  • Framkalla bilder på vänner och familj som jag kan ha i mitt spanska rum
  • köpa kameraväska till Tyko (min kamera)
  • Lägga in all musik jag kan tänkas vilja ha på min ipod de kommande 10 månaderna samt rensa bort all uttjatad, dålig musik
  • Köpa mina favoritfilmer på dvd så att jag kan se dem på engelska när jag vill
  • Lägga över alla bilder jag kan tänkas vilja ha därborta på ett usb minne eftersom min dators minne är så litet (skoldatorn)
  • Installera msn och skype på datorn
  • Superstäda mitt rum
  • Skriva packlista

Det är några av mina att-göra-punkter på listan fast kalender ska jag få av Lotten så det kan jag egentligen stryka. Och självklart drar jag mig för att genomföra de punkter som kostar pengar, min ekonomi är inte precis på topp för tillfället. Men jag ska ner på stan på torsdag så då får jag ta mig i kragen och köpa det jag behöver. Och idag ska jag åtminstone VÄLJA bilderna jag ska framkalla på torsdag. Och lägga över bilder på usbminnet!

Så på torsdag borde jag bara ha ungefär halva listan kvar, gggreat ju :D

CHAAO


Kommentarer
Postat av: Lott1

heeyy, found ya!

fin blogg :)

2009-09-03 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0