la fiesta

Buenas noches!

Fredagkvällen var både vild och jättehärlig! (In your face Uppsala bj) Jag glömde förstås min kamera, men vi tog massa bilder med michelles kamera som hon har lovat att ladda upp på facebook. hon har tyvärr inte laddat upp dom, men så fort hon gör det kommer fler bilder! Men än så länge får ni nöja er med Giulias

Kvällen började med lite förfest hemma hos Michelle med hennes två kompisar och rumskamrat. Sedan drog vi vidare till Emanuele och Javiers lägenhet på lite fest och sedan taxi till en Art Beco klubb där vi stannade tills vi blev trötta och åkte hem. När vi var tillbaka vid Michelles lägenhet var klockan fyra och metron börjar inte gå förrän klockan 06.00 så jag var tvungen att vänta två timmar, och snälla snälla Lauren hade inget emot att vänta med mig så vi köpte baguette och satte oss på en busshållplats och åt, runt klockan fem kom en killkompis till henne med en Ben and Jerrys glass brownie och tre skedar (!) Jag har sov ca 2 timmar inatt så jag är lite smått sliten, jag känner även av lite halsont och ont i öronen, hoppas inte influensa!!! :O

Hos Emanuele var det spanjorer, italienare och vi. Jag pratade med en man som hade bott i Sverige ett år och kunde säga: Hej, hur e läget. och en kille som gav mig tips om hur jag kommer in på det billiga sättet när jag ska se balettshowen svansjön i Ryssland. (eftersom jag är blond räcker det tydligen med att kunna säga: en biljet tack på ryska, minns dock inte hur man sa det).

Klicka på bilderna så blir dom stora
bild nr 1: Isabel, Lauren, Michelle och jag hos Michelle
3: Javier, Emanuele, Max, jag och Michelle i bakgrunden hemma hos javier och Emanuele
4 Giulia, Emanuela, okänd och jag
5 emanuele och Giulia
sista: Giulia, Emanuela och killen som älskade balett (Mureo, går för övrigt i min klass nu)



    Javier, Manuele och några italienare på förfesten, jag står i bakgrunden mitt uppe i ett spanskt samtal med någon          

       

     



så fort michelle laddar upp bilderna från resten av kvällen hamnar dom här

Podeis tener paciencia 
Voy a actualizar lo más rápido posible, ¡prometo! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

whoohoo vi drar till ryssland hhaha :D härligt att det börjar vända lite för din del där nere !! LOVE

2009-09-28 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0