manana solo espanol


Hola guapas

Man skulle vrida och dra hårt så kom nyckeln ut, nu kan jag det till nästa gång! Jag låg vid poolen hela eftermiddagen och nu ska jag ut och shoppa spanskt simkort och mat med Leonardo. Imorgon kommer Gabriela hit för att bo här över helgen och Sabine, vår roommate, kommer hem från Tyskland så jag går från total ensamhet till fullt hus. Och från och med imorgon tänker Leonardo bara prata spanska för att jag ska lära mig. Så det är nu äventyret börjar? :O :D 

Hasta Luego


Kommentarer
Postat av: maja

spännande!

vilken skum spegel? haha

puss

2009-09-10 @ 19:29:29
URL: http://ciaomaja.blogg.se/
Postat av: Stefan Pålsson

Fin bild. God idé att bara prata spanska med dig. Har du kollat upp spanskakurs?

2009-09-10 @ 23:19:59
Postat av: elsa

jag vet haha, men den har gått sönder, det är en sånhär IKEA spegel egentligen :D

2009-09-11 @ 10:54:05
Postat av: elsa

nej jag ska göra det nu. Det visade sig att flickan ska få gå i skolan ändå så jag kan börja så fort jag vet hennes schematider så att jag kan hitta någon skola med passande tider för mig.Förhoppningsvis kan jag börja på STS skolan nästa eller nästnästa måndag :)

2009-09-11 @ 10:55:57
Postat av: jennifer

åh, det låter som att du har det bra, med en underbar pool och allt!!!

Jag saknar dig.

2009-09-11 @ 19:52:57
Postat av: elsa

HEJ :D det är bra! än så länge :) jag saknar dig med! vi borde höras på skype någon gång?

2009-09-11 @ 22:48:53
Postat av: Lotta

Hahaha tacka gudarna för att nyckel mysteriet löste sig tillslut!! :D

2009-09-12 @ 15:22:55
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0