Ny dag, nya missöden

Hej

Idag var jag uppe tidigare, lagade en ordentlig frukost; ägg, te, macka och persika. Sedan gick jag ut för att se mig omkring i Ciudad Lineal (den delen av Madrid där jag bor). När jag hade gått i en halvtimme och precis insett att jag nog var vilse såg jag mitt hus och gick mycket tacksamt hem! Jag tänkte lämna grejerna, byta om och gå ner till poolen, men när jag skulle in fastnade nyckeln (FÖRSTÅS) i låset och där sitter den som gjuten. Och jag kan ju inte gärna lämna den där, så nu sitter jag innelåst i lägenheten och eftersom köket är det enda stället jag kan se den öppna dörren på så vågar jag inte sitta annanstans än där. Det verkar inte bli något bad för mig inte. Om två timmar kommer Leonardo hem och förhoppningsvis har det hänt förut och han kan ta ut den, men jag tvivlar på det för den sitter verkligen fast!


jävla nyckel alltså


jag vill bada som alla andra :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fått ut nyckeln?

2009-09-10 @ 16:33:23
Postat av: magdalena

Jag vill också bada!

2009-09-10 @ 19:04:36
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0