fucking fuckshit


Det regnar här och är sjukt kallt och blåsigt. Egentligen skulle jag träffa Catherine på stan idag och kolla på skolor som hon vet är bra och fika, men sent igårkväll ringde Eva och sa att jag måste vara med Gabi hela dagen. Så jag fick ändra mina planer. Jag skulle hämta henna kl.11.00 så jag var där imorse en halvtimme innan för säkerhets skull och stog och frös arslet av mig i regnet (man kan inte bara gå in och hämta barnen, utan man måste stå utanför och vänta tills de lämnas ut en efter en). Jag var hur kall som helst och stod och försökte minnas vad jag skulle säga till Gabi när hon väl kom ut (hur var det i skolan idag, vad fick ni göra blablabla) men så kommer hon aldrig! Och fröknarna säger att hon inte varit där. Så jag ringde Leonardo och han ringde Eva och det visade sig att hon hade ångrat sig och varit hemma med Gabi istället så jag var där helt i onödan. Hon kunde inte ringt och sagt det också eller? jävla idiot. Så jag hade ställt in mina planer, stått och väntat i jävla skitregn i ca en timme (jag hoppas att jag blir riktigt sjuk med feber så att han får skuldkänslor) och missat besöken på skolorna I ONÖDAN!

Jag var så sur att jag vägrade betala för bussen och gick hem (en timme ytterligare i regnet) och nu är klockan tre och jag är fortfarande kall, sjukt jävla sur irriterad på att dom där jävla föräldrarna inte har bättre kontakt än så och att JAG måste vara den som hamnar i mitten av missförstånden.

Fuck them. Ikväll tänker jag åka in till Madrid (själv som alltid) och gå på bio, bar, teater, vad som helst bara jag slipper vara i det här jävla huset.

Hoppas ni har det bättre än mig!

CHAO



Kommentarer
Postat av: Maja

ajaj later som en dalig dag.. skall ut dom fyfan!

2009-09-17 @ 18:06:43
URL: http://ciaomaja.blogg.se/
Postat av: Lotta

VA FAN! dumma missförstånd, men skingra tankarna inne i Madrid, det låter smart o kul :D du möter säkert några roliga nya människor attt vara med! Keep on fighting,

2009-09-17 @ 22:15:04
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/
Postat av: magdalena

THERE IS NO LIMITS. Bonda på Madrids gator, på puben, i gränden, i mataffärn! Det blir bra snart!

2009-09-17 @ 23:49:52
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0