Skolan på horgatan

Hej gott folk!

Nu har jag ordnat med skola ! Jag börjar på måndag på en två veckors intensivkurs och byter sedan till en annan skola och går där fram till december. Idag på kvällen åkte jag ner till skola nr 1 och betalade, fick kursmaterial och blev visad runt osv. verkar helt okej. Vi kommer bara vara 6st i min klass, vilket är bra för lärandet men dåligt eftersom risken är större att alla är tråkiga. Men jag hoppas alla roliga som ska bo här länge hamnar i min klass haha :D Annars var dom som jobbade där unga och härliga så jag kan tvinga dom att bli kompis med mig ;) Eller så kan jag ju alltid sätta upp en lapp på anslagstavlan och ansöka om vänner (det finns dom som har gjort det)

Efter att jag hade ordnat med skolan ringde jag Catherine och pratade lite. Hon berättade att Calle Arenada där min skola ligger är en av dom främsta horgatorna. Och nu när jag tänker efter såg jag många allt för lättklädda kvinnor stå längs med husväggarna. Och sen en tjej som bara hade trosor och jacka utanför en av sexshopsen som finns lite överallt. Jag frågade Leonardo ich Sabine om man kunde köpa sex där fast dom trodde inte att man kunde det så hon var nog bara strippa, men ändå :O Catherine berättade också att vi ska hitta på något kul snart: hon, jag och hennes dotter Sofia som är 20år. Det ska bli kul, att göra något för omväxlingens skull haha.
Puss på er




Nu kommer jag äntligen få vänner!!


jag och min nya lärobok, I'm so excited :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0