el zoo

Hej gott folk!

Idag låg jag återigen nere vid poolen hela eftermiddagen (jag börjar bli brun igen! :DD) sedan åkte jag, Leonardo och Gabi till en djuraffär där jag lärde mig många nya användbara ord och lärde känna Gabi lite. När vi kom hem var Sabine hemma, en jättesöt och jättetrevlig tjej och vi skruvade allihopa tillsammans ihop en IKEAhylla till mitt och Sabines badrum.

Resten av kvällen ville Gabi leka med mig, hon tycker om mig tack och lov haha! Men jag måste verkligen lära mig spanska snabbt för jag förstod knappt ett ord av vad hon sa! Hon var visserligen väldigt tålmodig och sa allt om och om igen tills jag förstod och när jag sa någonting fel funderade hon en stund och sa sen: du menar... och det jag menade. Jättesöt unge! Men jag kommer inte komma långt om hon är på dåligt humör eller trött, jag MÅSTE lära mig förstå.

Hoppas ni har det bra! 


Gabi


Kommentarer
Postat av: Magdalena

SHIT VAD SÖT UNGE

2009-09-12 @ 11:12:24
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Aw vad söt hon är :D hon ser exakt ut som jag föreställde mig haha!

2009-09-13 @ 14:12:27
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0