språkskolor

Idag har jag varit och sett Gabis skola, lagat lunch med Leonardo samtidigt som vi såg Año Uno (Year One, år ett), som verkar riktigt rolig, vi hann bara se ungefär halva. Men i Spanien är det gratis att ladda ner så jag ska ladda ner den och alla andra filmer och låtar jag någonsin velat! :D

I morgon ska jag vara med Eva, hon ska visa mig sitt hus, hur jag hittar till Gabis skola därifrån osv. det ska bli kul. Ikväll ska jag att skriva ner fraser som jag kan använda med henne och plugga på dom ordentligt till imorn!

Från och med nästa måndag börjar Gabis ordinare schema och jag kan börja i språkskola, så nu håller jag på och letar efter en bra skola där man kan börja med kort varsel. I skolan där jag tänkte gå får man inte reda på schematiderna förrän första skoldagen så den funkar inte för mig eftersom jag bara har vissa bestämda tider jag kan vara där. Jag måste hitta en annan :((((((((((

Om någon vet någon bra språkskola i Madrid, säg gärna till för jag hittar ingenting!

Hoppas ni ha det bra!




Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Fattar ingenting :D

2009-09-14 @ 17:24:31
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: elsa

haha nej förlåt, det var för att google translation översatte det jag hade skrivit automatiskt, det är på svenska nu :D

2009-09-14 @ 17:32:51
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0