ARE YOU GONNA TAKE YOUR LAST CHANCE? ARE YOU? ARE YOU?

PAAH ALLTSÅ ÄR DET ETT SKÄMT ELLER?


Hela familjen är på diet förutom flickan. Jag med. Dom är lite olika våra dieter eftersom jag bara behöver träna och bli fit medan dom behöver gå ner i vikt.

Iallafall så har jag lagt ner socker, bröd och ondigt fett.
Och det gick bra första två dagarna eftersom familjen började ha lite nyttigare saker än vanligt i skafferiet. Liksom inget som lockade för mycket.

Men så igår kommer grannen med en stooor korg, full med choklad från chokladfabriken där mannen jobbar. EEEH.

Ljus choklad, mörk choklad, mjölkchoklad, chokladkakor, chokladkex, chokladstänger, ALLT

Allt i korgen skriker ääääääät mig ääääät mig

Och jag har smakat två (tre eller fyra, varför ljög jag?) bitar mörk choklad.. Men mörk choklad är väl nyttigt för kroppen? heheeee hehe

Åh jag är så dålig, jag hatar att vara på diet haha! Det har bara gått tre dagar och jag har redan fuskat fler än fem gånger.

NEJ JAG SKA INTE TA MIN LAST CHANCE DUMMA KORG LÄMNA MIG IFRED

Godnatt mina älsklingar!
(och nu menar jag förstås chokladen)
hehe
<3

Kommentarer
Postat av: anneli

STAY STRONG!!!!!!!!! :):):) eller njut då och då hehe :D



Här är svaret från min syster angående reseledar-jobb :D

Hej Elsa =) Jag gick in på Fritidsresor.se och skickade en ansökan. Sen ringde dom och jag fick åka till huvudkontoret i Stockholm på intervju, och därefter på utbildning om man kom vidare. Då behövde man kunna engelska, ha körkort och ha varit utomlands en längre period (jag hade bara varit 5½ vecka som längst men det räknades). Men dom kraven kan ha ändrats nu, du kan läsa på hemsidan vad det står =) Sen finns det en guideskola som heter Service&Co som verkar vara jättebra, den är lite dyrare men man lär sig massor och dom som gått den verkar ha haft väldigt kul. Deras hemsida: http://www.service-co.dk/Default.aspx?AreaID=3



Om du tycker om människor, och gillar att lösa problem så har du bra chans att få jobbet ;) Lycka till! Säg bara till om du undrar nåt mer..

2010-04-23 @ 00:32:29
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0