BOKTRANS

Från att ha läst en sida var tredje dag har jag nu hamnat i det boktrans jag alltid hamnar i med bra böcker och som jag har så svårt att kontrollera!!

Jag är totalinne i bokens värld!
Jag är Jonh!
Eller?

Kan inte skilja på verklighet och bok längre, jag är helt såld.

Har inte tid att skriva mer nu, måste ut och läsa! (ja ni hörde rätt ut och läsa, vi har solsken igen :D)




Saknar högläsningen i Rom lite
Och längtar lite till mina och Majas högläsningsstunder i sommar
Att jag har underskattat högläsning så hela mitt liv?

Förutom när jag var liten och mamma läste Nils Holgersons otroliga resa genom Sverige.
Då visste jag minsann att uppskatta en riktigt bra högläsning

Men nu måste jag verkligen gå, PUSS KRAM
PS. JOHN HÄLSAR 


Kommentarer
Postat av: maja

MAAAAATS KOMMER TA DIG

2010-04-20 @ 18:09:54
Postat av: anneli

Vad läser du för bok? :D:D

min syster hade svarat i mitt kommentatorsfält där du hade frågat om guide, hittar du det eller ska jag leta upp det? :):)

2010-04-20 @ 23:04:24
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej!

Du förstod att uppskatta högläsning och en välskriven bok under hela din uppväxt! Det var roligt. Vi läste en massa bra kapitelböcker. Nils Holgersson var vår största prestation, kommer du ihåg festen vi hade när vi var klara?

Kram M

2010-04-21 @ 10:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0