Dont you wanna come with me



den här tjejen saknar jag alldeles för mycket just nu

Och alla andra

alldeles för mycket

Och jag är SÅ himla opepp på att gå ut ikväll för det är jag och lorenzo och sasha och hennes kompisar än så lnänge och det känns som att alla kommer vilja dansa och jag vet redan att jag inte kommer vilja dansa jag orkar inte dansa jag vill bara chilla. Varför vill ingen någonsin ha filmkväll i det här landet?
jag orkar inte festa jag vill inte jag orkar inte jag vill inte jag orkar inte

Nej nu ska jag klä mig i snygga kläder och sen lyssna på peppande musik och bli PEPP PEPP PEPP och sen HA KUL KUL KUL

(bra elsa, gå in med rätt inställning!!)

KRAMARRRRRRR


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ar ju jag :D:D:D saknar dig

2010-04-26 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0