HI HI

Heuu det blev ungefär som jag ville igår!!
Kvällen började med att jag satt med Lorenzos faster i en säng och lyssnade på hemlisar och titade på konstiga powerpoints
Sen gick vi och drack några glas vin på baren dit vi alltid går som ligger nära hans hus och där alla har lärt sig mitt namn och alltid säger HOLA ELSAA och pratar med oss.
Sen åkte vi ner på stan och drack kaffe och öl på Mcdonalds (jag kaffe han öl, har fortfarande inte lärt mig)
Sen träffade vi Sasha men ställena dom ville gå till lockade mig inte så jättemycket och kostade inträde och sasha var inte så jättepepp heller så vi bestämde att vi ska ses på torsdag istället, och jag drog med mig Lorenzo till cafét bredvid vattenpipe cafét och vi satt där och pratade resten av natten



Sen kom jag hem rätt tidigt för en gångs skull, 04.30 och har sovit fram tills nu. Och nu ska jag äta och sen till parque retiro.

Och för allas intresse sitter jag på terassen och svettas ihjäl av solen amtidigt som jag skriver det här inlägget

HIHI

Kommentarer
Postat av: anneli

Kan ni köpa öl på Mc Donalds??? :o :O

2010-04-25 @ 16:13:11
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0