NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT


Yooo fellas
(Maja du fick mig att börja säga fellas jag vill inte men jag kan inte låta bli!)


Jag är himla trött på detta eviga REGNANDE, liksom det räcker, vi har frysit tillräckligt nu tack.
Förra veckan var det 25grader varmt och sol tre dagar i rad och jag blev brun och glad men nu efter en vecka regn är jag tillbaka på noll haha . Damn!!

Just nu sitter jag inne i mitt rum med en bok som jag måste läsa ut tills på onsdag för då ska jag och Chris se på filmatiseringen på bio.
Det har gått tre dagar nu och jag har läst en sida. Vad är det för fel på mig?!

Jag tänkte att om jag nu åker till området där Rocios skola ligger en timme för tidigt och sätter mig på ett café så kommer jag nog igång med läsningen!

Ja så får det bli!!

Enda problemet är att jag alltid vill ha med mig Paloma (min ipod) och när jag lyssnar på henne börjar jag tänka sådana kloka och djupa tankar att jag inte kan koncentrera mig på att läsa.

Jag lämnar Paloma hemma. :(:(:(:(:(:(

Ja så får det bli!!


:(:(:(:(

Många kramar
och en liten puss


Kommentarer
Postat av: maja

min lilla fella!!! haha

2010-04-19 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0