ROCK CAFÈ PLEASE

Med 30 menade jag förstås 20grader i förra inlägget. Det blev lite över 20 och sen började det ösregna och vi har fått en ny läcka i taket. Jag tycker så synd om familjen, när allt äntligen är fixat inför Rocios primera comunion får vi en NY läcka och dom kommer behöva betala och ha huset fullt med snickare igen.

Hålet är för övrigt i mitt rum, så stackars mig också som inte kommer kunna anvnda mitt rum och min terass pga sinckarna. bl

Idag ska jag kanske fika med Alona och få höra allt om hennes date igår, oooh!
Sen ska jag sätta mig på en tapasbar med Lorenzo och dricka lite vin och äta lite tapas och ikväll ska vi ut med sasha sulfian osv, jag vill till Cadillack rock club café och sitta och mysa hela natten men alla andra kommer vilja dansa som alltid så jag får se hur det blir . Hoppas ROck café och mys!!

PS jag lyckades knappa in rätt kod igår (SNACKA OM ATT JAG BLEV GLAD) och köpte ett par träörhängen och en salva för mina soleksem i knävecken hehe

Hoppas ni får en kul kväll!!
KRAM
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0