Como quisiera

Här ligger jag återigen med den stressande jobbiga känslan att jag måste sova eftersom jag ska upp imorgon bitti. Och ändå lägger jag inte ifrån mig datorn? Jag har skapat ett sånt beroende efter att sitta framför datorn de senaste månaderna. Jag tror jag börjar få problem. Men ikväll har jag iallafall inte fastnat framför facebook utan framför gamla bilder.  Jag drömmer mig tillbaka till på chokladbrunt hår vältränad kropp och brun hy. 
Det är ju i såna banor tankarna hamnar när man har gått och blivit blond tjock och blek. Eller?

Kom solen kom?
Kom loreal paris kom?
kom gymmet och försvinn förkylning?








Som att det inte vore nog med nostalgi ikväll så lyssnar jag på greenday

Peace out folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0