I'm on holiday



Igår joggade jag i 30 min och fick brottarlinne linjer eh, så när jag kom hem körde jag styrka i bikini på terassen.
Sen var jag helt totalmegaslut, åkte och träffade Lorenzo och för första gången var det nästan bara jag som pratade. I vanliga fall har han så mycket att berätta att det är han som pratar mest, I don't really mind eftersom jag får öva på att förstå spanska. Men igår pratade jag nästan oavbrutet 3 timmar, på spanska ja. *stolt

Vi ska köpa hans biljetter till Sverige nästa månad iih!! :D

Var lediga i agusti och åk på roadtrip med oss ja?

Idag har jag spelat wiie med lilla magsjuka JuanJose och sen solat och blivit brun

pure awesomeness I tell ya!!


Kommentarer
Postat av: anneli

Du passar himla bra i lugg! :D :D

Jag kan åka roadtrip!!

Jag vill spela Wii :o

Jag vill bli brun....



Tror det var allt :D

2010-04-22 @ 23:20:02
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0