Preciosa Roma

Nu har jag varit I Italien för första gången I mitt liv!

Det var kul, Rom var vackert. Lika vackert som alla säger.

Och Maja var lika glad och underbar som alltid och vi drack våra strawberry daiquiris och vi dansade våra danser och läste högläsning och pratade hemlisar och provade kokoschokladshot.

En vecka var precis lagom men ändå alldeles för lite, men jag har tagit bilder så jag har lite minnen och jag lovar att dela med mig av dem så fort jag har tid och tålamod. Hang in there















Ni är bäst glöm aldrig!

Kramar


Kommentarer
Postat av: anneli

åhh, vilken underbar bild på er två när du asgarvar! :D

2010-04-10 @ 13:03:40
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: maja

åh vill ha dig tillbaka!

2010-04-13 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0