DU + JAG + SKYPE ? 18.30 ?




Fan vilken värdelös dag, jag har suttit på mitt rum hela dagen i väntan på att behöva vara barnvakt.
På morgonen var hon med mamman och då tänkte jag yes, några timmar för mig själv! Så jag spelade betapet och hängde på facebook etc etc. Sen runt kl 14 frågade jag om dom behövde någon hjälp och då sa mamman att idag är en vilodag så då frågade jag om jag kunde gå ut. Och då sa hon att vi kunde göra matteläxan jag och flickan och då, alltså jag orkar inte ens skriva, ni kommer ändå inte orka läsa.

Det jag skulle komma fram till är att jag inte har gjort något alls fast jag verkligen skulle ha velat. jag hade kunnat fika med Lorenzo, eller kanske Jozephine. Men när jag väl insåg att jag inte skulle behöva vara med flickan alls så var det liksom försent.

Och Adrian sa att vi kunde hitta på något ikväll, men det betyder liksom ikväll kväll och det känns inte läge att fråga om jag får gå ut i kväll eftersom jag har varit ledig hela dagen och har tagit ledigt två extra kvällar nästa vecka. ååh

Så nu ska jag gå och köpa chips och choklad och titta på film på datorn och tycka synd om mig själv. Jag börjar vara nyttig imorgon istället.

Om någon har tid, kom in på skype mellan kl.18-20 och muntra upp mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: magdalena

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vilket godis-chips- och sötsug jag fick nu. Shiit inte nådigt alltså! puss

2010-02-22 @ 16:13:29
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0