I'm looking in Ho ho

Idag åkte jag till skolan och anmälde mig. Jag stod i kö i två timmar och såg alla bra tider försvinna från schemat, men lyckligtvis fick jag tillslut en plats!! ÅTTA TILL TIO
08.00 - 10.00 varje dag fram till sommaren. Jag måste lämna huset runt sju, alltså gå upp runt SEX
Men vem är jag att klaga? Jag fick iallafall en plats!!

Och det kan vara skönt att få rutin på morgarna sådär :D
Och det känns rätt skönt att det inte blev 11-13 för då hade det bara varit skolan och barnvakt på vardagarna. Nu kan jag träffa folk varje dag mellan tio och fyra som jag har gjort sen jag kom tillbaka i januari och vilket har varit mycket roligare än att gå i skolan.
Plus att många av dom jag umgås med pratar spanska. Entonces?? 
Skola på morgonen, praktik på eftermiddagen :D Pure awesomeness dudes!!

Förutom att stå i köer, till skolan, banken blahablaha var jag med Adrian och tittade på filmtrailers, åt empanadas (eller jag åt allt och han fick ångra att han ätit sig mätt innan jag kom med världens godaste takeawaymat) och spelade playing with fire. askul haha, även fast jag förlorade

om exakt 12 dagar, 3h och 6min kommer Lotten.
LÄNGTAR!!!

HEJDÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Jozephine

Grattis att du kom in. fan så bra!! får lov o ses snart :)

2010-02-10 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0