JAG MÅSTE FAN PÅ TOA! FAN

Hej idag har jag spelat kort, jag och Juan-José (bilden) ÄGDE Rosana och Rocío på såväl tecknet som finns i sjön och bluffstopp. Sen gick vi på bio, Tiana y el sapo


Madrids skönaste gäng


Vi var själva i biosalongen så vi sprang runt och lekte lite, petade på skärmen och hade dansuppvisning framför 500 stolar


Bra film. Lite för lång. Lite för seg. Lite för mycket sång. Men annars bra


Sista FEM minuterna var jag så kissnödig att ryggen värkte att jag mot all min vilja var tvungen att lämna barnen och kuta till toan.
Jag missade slutet.

Levde dom lyckliga i alla sina dagar?

Blev dom människor igen?

Vad hände med RAY??

VAR DOM TVUNGNA ATT TRYCKA IN SVAR PÅ VARENDA LILLA FRÅGA I DE SISTA FEM MINUTERNA?!

(var jag tvungen att dricka en kopp te och två coca cola flaskor och inte komma ihåg att kissa innan bion?)
hrm

nej felet är deras



Puss på Spaniens sötaste barn

och på er

que os quiero


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah helt klart bions fel... så taskigt av dom att alltid göra sådär..

2010-02-18 @ 12:21:51
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0