lägga pussel, WOAH!

Shuu bro!
Idag gick jag på stan med Jozephine och sen åkte jag till Antón Martín och bokade hostel åt mig och Lotten. Det är ca tio minuter promenad från SOL och tio minuter promenad från El parque retiro!! Lite sådär perfekta läget. Längtar till den 22:a!!

Sen åkte jag till biblitoket för att lämna tillbaka böcker och sen åkte jag BUSS hem bara för att fira att jag äntligen har ett månadskort och kan åka hur mycket jag vill när jag vill!! Jag ska vakta det med mitt liv! lovar!

Sen åkte jag och hämtade Rocío och nu pluggar hon categesis och sen ska vi lägga 3Dpussel av vita huset! Jag ser pinsamt mycket fram emot det.. Har insett att jag får lite av en kick att lägga pussel, någon mer än jag som får det?? (A)

Här är Jozephines bilder från i lördags. Och jag har köpt uppladdningsbara batterier så från och med snart ska jag också börja ta kort !!


Adina, jag, Sasha, Adrian, Lorenzo inne på skinkmuseet. (det hänger grisben i hela taket.. spanjorer hrm...)

Josephine, Sasha, Adina

CHAO

Kommentarer
Postat av: Nightfall

Haha jag har alltid älskat att lägga pussel :D

2010-02-01 @ 21:03:56
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anneli

jag blev riktigt sugen på att lägga pussel när du skrev om det....... :o :o :D

2010-02-01 @ 21:10:12
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0