NUNCA JAMÁS

Igår träffade jag Karin Franck Larsson och fick nytt kontokort och lite smått och gott från sverige. Sen bjöd hon mig på fika i Hotell Palace där en kaffe kostade 70kr. jag kände mig väldigt bortskämd, fast så satt jag kvar där och läste bok och njöt av den rökfria, vackra salen, två timmar efter att hon hade gått, så det uppskattades! Jag kände mig som världens lyckligaste och lyxigaste.

Tack Karin!

Idag gick jag på stan med Jozephine, drack kaffe och åt ostburgare.
Sen gick jag till 100 montatidos, baren dit jag alltid går med Lorenzo, för att kolla om han var där. Och där satt han alldeles ensam och jättetrött längst in så jag köpte en kaffe och gjorde honom sällskap tills jag behövde åka och hämta Rocío.
Jag tror jag gjorde hans dag

Och oh, idag köpte jag två armband och en vårjacka från h&m. Men ursäkta att Madrids affärer bara har fula kläder.

Nu har jag bara spansk musik på min ipod så jag kan äntligen tillåta mig lyssna på den!

Och imorgon bitti har jag en till kaffedate med Jozephine  då ska ska ska jag komma i tid!!


UN BESITO


Kommentarer
Postat av: magdalena

Klart vi ska skypea Elsa. Försökte fixa programmet i förrgår, men det ville sig inte riktigt. Hojtar till när jag klurat ut felet! (eller när jag inte gjort det men det funkar ändå...)



Lyx med lyx! Vem fan är Karin Franck? Lorenzo verkar vara en skön kille hälsar rasmus!



PUSS MISS U <3

2010-02-04 @ 16:47:27
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0