OM JAG ALLTID ÅT SOM JAG GJORT DEN HÄR VECKAN SKULLE JAG PLATSA I "DU ÄR VAD DU ÄTER", HJÄLP MIG NÅGON


VARENDA RUM HAR PÅSAR MED GODIS SOM VEM SOM HELST FÅR TA AV NÄR HELST DOM VILL!!!

OCH I SKAFFERIET FINNS BARA CHOKLAD

OCH BILLIGT ÄR ALLTID GODAST; OCH GRATIS ÄR ÄNNU GODAREE

OCH NAPOLITANASARNA I CAFEÈT UTANFÖR MITT HUS ÄR SÅ JÄVLA GODA

OCH JAG HAR VARIT BARNVAKT HELA DAGARNA VARJE DAG (behöver energi)

OCH JAG HAR GÅTT UPP 06.30 VARJE MORGON OCH GÅTT I SKOLAN OCH ANVÄNT HJÄRNAN (behöver energi)

OCH NÄR ALLA ANDRA ÄTER EFTERRÄTT VILL JU JAG OCKSÅ HA

OCH ALLA HJÄRTANS DAG VAR JU ALLA HJÄRTANS DAG



och jag hade ju betalat för popcornen.

... ... ...

och jag känner hur magen viker sig när jag sitter, måste måste måste skärpa mig

Dumma spanien med goda billiga bakelser och godis och mat

någon som har något tips?



det är som att vara hos farmor varje dag.
Det finns så mycket av allt och man kan inte sluta äta även om man vill för det är ju så himla gott. 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Älskar den bilden!

2010-02-20 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0