Precious

Jag gick upp i morse! Fem i sju. Drog på mig jeans, myströja och ihåliga converse, åt en 2min frukost bestående av yoghurtkopp med havregryn och sen lånade jag Beléns vinterjacka och gick till metron i ÖSREGNET.

Och jag kom i tid till skolan, nöjd, blöt och urtrött.

Jag upptäckte att oficial escuela de idiomas, min skola, består till kanske 90% av kineser.
Och att min tid är precis så att jag missar de gratis morgontidningarna som delas ut utanför metron. De börjar tydligen runt halv åtta och halv elva när jag kommer hem är dom slut. Curse that!! Genom dom tidningarna lärde jag mig typ hälften av mitt nuvaranade spanska vokabulär.

På alla hjärtans dag var jag med Josephine och proppade jag i mig två stora bakelser fast jag egentligen inte tyckte om dom. I fredags gick jag och Adrian i pyjamas till bion mitt i centrum för att se precious. den var bra, fast vi köpte största popcornen som gick och efter en tredjedel tryckte jag i mig bara för att. jag hade ju faktiskt betalat.

Sen mådde jag illa.



Snyggaste svenskarna i Madrid trycker i sig bakelser på plaza del sol
mmm.. dreggel dreggel


Jozephine med sin stukade fot = gips och spruta i magen dagligen i en vecka


Ballonghjärtat utanför el corte ingles.


I söndags var vädret som svenska slutet på mars och vi åt ute.
Igår byggde jag en snögubbe med Rocío.
Och frös

Kommentarer
Postat av: magdalena

Haha whats up med att kineser är överallt hela tiden? De håller på att ta över planeten :O (inte för att jag har något emot dem, med de snackar ju konstigt!)

2010-02-17 @ 17:12:17
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0