Ge mig kaffe någon

Snabb uppdatering för jag har bråttom
I fredags kom min visdomstand upp och kinden svällde upp och det gjorde ont som jag vet inte vad. Sen tvättade jag och borstade och tvättade och det var helt okej på kvällen. Föräldrarna tog en lugn helg och kom hem redan klockan tio så jag ringde Jozephine och gick ut med henne. Tog första metron hem kl.06 sov till kl 10 och sen städade jag mitt rum och badrum och sen åkte jag till Adrian och fikade och blev bjuden på hembakade Venezueliska lunchbröd. Sen åkte jag hem, och då var jozephine där och vi förfestade och pratade och pratade och pratade och sen åkte vi till skinkmuseet och drack kaffe och hade kul. Sen ringde vi Raphael som skrev upp oss på listan till Joy sen gick vi dit och dansade hela natten. Sen kom jag hem kl 06 och sov till tolv och nu är jag bjuden på lunch hos Raphael så jag måste gå.



skinkmuseet


Jag strikear en pose på plaza del sol


Jozephine med


Adrian bakar apgoda Aretas

Nu Måste jag gå!!
QUE OS VAYA BIEN CHAOOO

Kommentarer
Postat av: maja

Fan vad snygg du är i håreeeeeeet! :D

2010-02-08 @ 14:52:11
URL: http://ciaomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0