Dags att börja uppdatera igen?

Imorgon åker jag tillbaka till Spanien .  :D Varför känner jag mig mycket mer nervös nu än jag gjorde när jag skulle åka för tre månader sen? Jag har inte packat färdigt heller men ändå packar jag inte, jag sitter bara och väntar på att anneli ska komma hit.. packa kvinna!!
Det är inte så att jag inte vill åka tillbaka fast ändå känner jag på något plan att om jag packar sakta får jag stanna längre i Sverige och vara lite till med alla jag känner... Dum tjej? Det är inte som att tiden väntar på mig bara för att jag är seg. 

Yes nu fick jag sms från Anneli!! Då slipper jag fundera över huruvida jag borde packa eller inte! Asmeganajs alltså.

(undrar hur mycket jag kommer att ångra mig imorgon bitti när jag måste stresspacka väskan trött och sliten i sista minuten?)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror inte du behöver oroa dig för nått! Fast ibland kan nervositet vara lite skön känsla också :D

2010-01-12 @ 12:47:32
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0